Можна не тільки переміщати об'єкти і змінювати їх розміри, але й змінювати саму структуру сітки. Для цього використовується Режим Редагування.
Кожна Сітка складається з Вершин, Ребер і Площин. Для їх виділення є окремі кнопки.
Виділивши потрібний елемент, можна його, наприклад, рухати і тим змінювати об'єкт.
Сконструюємо об'єкт Гриб, у якого буде ніжка і капелюшок.
Повернемо Режим Об'єкта.
Видалимо початковий куб (клавіша Delete).
Додамо замість куба сферу: Додати – Сіть – UV-сфера.
Увімкнемо Режим Редагування.
Знімемо виділення з усіх елементів сфери: Вибір – Немає.
Для зручності увімкнемо вигляд спереду: клавіші Num 1 і без ефекту перспективи Num 5.
Зробимо із сфери капелюшок гриба. Це буде схоже на те, як із м'яча вийшло повітря, і ми втискаємо один його знизу всередину.
Трохи повернемо сферу так, щоб було видно її нижню точку.
Виділимо цю точку.
Потрібно рухати точку всередину сфери. Проте при такому рухові буде утворюватися конічне заглиблення, не схоже на капелюшок гриба. Потрібно, щоб сусідні точки теж рухалися, як у зім'ятому м'ячі.
Для цього треба увімкнути режим Пропорційного Редагування.
Коли почати рухати точку (і разом з нею прилеглу область), видно коло, яке цю область обмежує. Величину цього кола під час руху можна регулювати але коліщам миші, або клавішами PageUp і PageDown.
Можна зробити кілька спроб, скасовуючи свої дії, щоб досягти бажаного результату.
Створимо ніжку гриба, використовуючи спосіб витискання, який схожий на видавлювання крему на торт.
Виділимо грані нижньої частини сфери.
Потрібно виділити потрібну область. Зайве виділення можна скасувати, утримуючи клавішу Shift.
Отримавши потрібне виділення, використаємо інструмент Витіснення.
Після цього переміщення виділеної області приведе до витиснення і утворення ніжки.
Готовий гриб можна обертати і роздивлятися з усіх боків.