Цього разу нанесемо грибу ушкоджень.
У капелюшку зробимо отвір.
Виділимо чотири грані на капелюшку.
Виберемо інструмент Ніж, який додає додаткові ребра до виділеної частини об'єкта.
На капелюшку накреслимо замкнену фігуру розрізу.
Клавішею Delete видалимо позначену ділянку:
Отримаємо отвір у капелюшку:
Наступними діями надламаємо гриб.
Виділимо середню петлю на ніжці, як це робилося у проєкті Ніжка.
Щоб було зручніше, приховаємо все крім лінії петлі, по якій робитимемо розлом.
Обернемо (інвертуємо) виділення, виділене стане невиділеним і навпаки.
Все, що тепер стало виділеним, приховаємо:
Залишилося видимим тільки коло.
Увімкнемо виділення вершин і виберемо одну вершину на петлі.
Щоб зробити лінію розлому, увімкнемо режим пропорційного редагування. Також увімкнемо для цього режиму тип Випадково:
Увімкнемо режим переміщення:
Змістимо, регулюючи область впливу, точку вгору так, щоб утворилася лінія зламу:
Відновимо видимість прихованої частини:
Сіть – Показати/Приховати – Показати приховані.
Щоб стали видимі всі ребра навколо ніжки, увімкнемо режим показу Каркас.
Виділимо лінію розлому і всі ребра нижче, утримуючи клавішу Shift. При потребі можна обертати фігуру, щоб не пропустити ребер.
Перемкнемо режим показу з Каркасу на Суцільний:
Відділимо нижню частину від верхньої:
Сіть – Відокремлення – Вибране.
Перемкнемо режим Редагування на Режим Об'єкта:
За допомогою Обертання повернути верхню частину:
Після обертання трохи перемістимо верхню частину, щоб досягти потрібного результату: