Школа 22 Інформатика Зміст Пошук Відгуки Підтримка
Logo 22
arrow_back

Молот

Незалежний сайт вчителів, учнів та батьків


Google-Клас

Проєкт Молот

Створюватимемо об'ємні моделі об'єктів за допомогою програми blender.

Першою буде модель молота.

Молот

Видалимо початковий куб (клавіша Delete на клавіатурі).

Для держака використаємо циліндр.

Молот 1
Молот 2
Молот 4

Надамо форму, встановивши значення X, Y, Z.

Цифрова клавіатура

Додамо куб, щоб зробити молот.

Для зручності увімкнемо вигляд спереду: клавіші Num 1 і без ефекту перспективи Num 5.

Молот 5
Молот 6

Щоб змінити розмір, увімкнемо Масштабування.

Зробимо потовщення на держаку, використавши Дублювання.

Молот 7

Змінимо розмір.

Молот 8

Потрібно підхопити потовщення і узгодити його розміщення на держаку.

Молот 9

3-D курсор встановити на держак.

Вибрати Об'єкт – Підхоп – Курсор до активного.

Молот 10

Перемістити потовщення на 3-D курсор.

Вибрати Об'єкт – Підхоп – Вибрання до Курсора.

Перемістити потовщення трохи вниз.

Молот 11

Об'єднати три об'єкти в одне ціле:

Виділити потовщення, молот і держак (останнім), утримуючи клавішу Shift.

Вибрати Об'єкт – Сполучення.

Молот 12
Молот 13

За допомогою мишки або цифрової клавіатури зображення можна обертати або переміщувати.


Останні зміни: 14 05 2025

вгору