Створюватимемо об'ємні моделі об'єктів за допомогою програми blender.
Першою буде модель молота.
Видалимо початковий куб (клавіша Delete на клавіатурі).
Для держака використаємо циліндр.
Надамо форму, встановивши значення X, Y, Z.
Додамо куб, щоб зробити молот.
Для зручності увімкнемо вигляд спереду: клавіші Num 1 і без ефекту перспективи Num 5.
Щоб змінити розмір, увімкнемо Масштабування.
Зробимо потовщення на держаку, використавши Дублювання.
Змінимо розмір.
Потрібно підхопити потовщення і узгодити його розміщення на держаку.
3-D курсор встановити на держак.
Вибрати Об'єкт – Підхоп – Курсор до активного.
Перемістити потовщення на 3-D курсор.
Вибрати Об'єкт – Підхоп – Вибрання до Курсора.
Перемістити потовщення трохи вниз.
Об'єднати три об'єкти в одне ціле:
Виділити потовщення, молот і держак (останнім), утримуючи клавішу Shift.
Вибрати Об'єкт – Сполучення.
За допомогою мишки або цифрової клавіатури зображення можна обертати або переміщувати.