Вправа 1.
Гостям потрібно подарувати по шоколадному батончику. У програмі черепашка має запитати кількість гостей і написати це число вгорі яскравим кольором.
💡 Щоб не заплутатися у власній програмі, варто розділяти фрагменти порожніми рядками і коментарями:
Команда, яка відкриває вікно, щоб можна було увести значення змінної n:
📘 number – число
📘 input – введення
Таким чином потрібно увести значення змінної n – кількість гостей, а потім вивести значення цієї змінної.
Команда, яка виводить значення змінної x:
Вправа 2.
Батончик коштує 22 гривні. Нехай програма так само запитує кількість гостей, але виводить суму грошей, скільки коштуватимуть всі батончики для гостей. У програмі використати для цього значення змінну b і вивести це значення.
💡 Може бути зручним використати таку команду виведення:
Тоді черепашка рухатиметься до кінця напису.
📘 move – рухати
📘 true – правда