Школа 22 Інформатика Зміст Пошук Відгуки Підтримка
Logo 22
arrow_back

Проєкт Стенфорд

Незалежний сайт вчителів, учнів та батьків


Увага!

Вчителі, які хочуть долучитися до проєкту Стенфорд (створення внутрішньої системи якості освіти), просто повідомте про це на нашу адресу

mail

Ви отримаєте свій обліковий запис на @shkola22.com.ua і зможете заходити на сторінку проєкту

Школа, що оживила «депресивний» район

Тут кав’ярня та офіс замість учительської

Навчальний заклад повинен бути відчиненим для дітей 24 години на добу. Тут не мають працювати тільки вчителі. Мусять бути гуртки, секції та лабораторії”

Упродовж трьох днів батьки середньої школи можуть відвідувати будь-які заняття своїх дітей.

Нині у їдальні хочуть облаштувати лінії швидкого харчування, такий собі шведський стіл, коли дитина обирає їжу й порцію.

Хороша школа. Як освітнє середовище впливає на те, ким ми є

Вчителька у підготовчому класі в Австралії розказувала мені як проходитиме перше оцінювання навички читання у п’ятирічних дітей. Воно не включало швидкість читання чи правильність вимовляння, воно включало розуміння і вміння висловити власну думку.

Як школі сформувати свій бренд?

Хто є клієнтом школи, які цінності ми сповідуємо та в чому наші сильні сторони.

Як мотивувати вчителів державних шкіл.

Віктор Громовий: про оплату багатогранної роботи вчителя

У Швеції, наприклад, якщо ти пройшов навчання із гендерних аспектів освіти, буде вважатись що 15% часу ти консультуєш свої колег з питань побудови гендернозбалансованого освітнього процесу.

Звісно, ніхто не записує і не фіксує це «на бамазі».

За такої системи оплати праці немає ніякої потреби вести якісь журнали і записувати проведені чи не проведені (як це часто буває у нас) уроки.

Оплачують усю багатогранну вчительську роботу з 8.30 до 15.00. Чим ти займаєшся в цей час, ніяк не впливає на розмір платні. Завданням шкільного менеджменту є організація максимально продуктивної праці всіх вчителів у цей проміжок часу.

У кожного вчителя є свій міні-офіс, де є всі умови для роботи і відпочинку.

Світлана Хутка: як це — викладати у Стенфорді

Наступний момент: у мене ВЗАГАЛІ не стояло питання як мотивувати студентів учитись. Але дуже важливо мати максимально привабливий і варіативний курс, з якого вони зможуть отримати унікальну інформацію. І тоді навіть якщо до вас записався один студент - курс відбудеться. Далі є десь 2-3 тижні, коли учасники визначаються, чи вони лишаються на курсі, чи йдуть з нього.



Останні зміни: 16 11 2019

поштаcentr22

вгору