Школа 22 Інформатика Зміст Пошук Відгуки Підтримка
Logo 22
arrow_back

Карантин

Незалежний сайт вчителів, учнів та батьків


Старшокласники про карантин

Під час карантину ми зіткнулися з дистанційним навчанням. Для нас це було новим досвідом. Але з часом, ми звикли. Зручності дистанційного навчання в тому, що незалежно від нашого місцезнаходення ми можемо виконувати завдання. Також, ми можемо більш вільно планувати та ефективніше використовувати свій час. Щодо складнощів, то домашнього завдання на дистанційному навчанні нам задають значно більше. Я користуюся Viber та поштою Gmail, щоб відправляти виконанні роботи. Зазвичай використовую телефон та комп'ютер. Як на мене, це дуже зручно. Крім того, я також використовувала Skype та Zoom для відеозв'язку з вчителями.
Під час карантину я знахожусь весь час дома. Адаптуватися до дистанційного навчання було важко. Дуже багато завдань, які ми не завжди знаємо як робити. Є і свої плюси - уроки можна слухати в піжамі і не треба нікуди йти. Лояльніше ставити нам оцінки хіба що, бо нам все таки важко самим опрацювати таку купу матеріалу. В день на навчання іде кілька годин, це справді так. А одну роботу йде більше 40 хвилин, а таких робіт більше 20 + контрольні і самостійні. Також у нас приходять уроки в онлайн режимі, це ще година 20 хвилин. Під час карантину вдається не все, що хотілось би. Займатися спортом вдома це дуже цікаво, але час для розумового розвитку звичайно що є.
Дистанційне навчання дуже зручне, але має свої недоліки. Навчаючись дистанційно, ми можемо виконувати завдання тоді, коли маємо для цього час. Із недоліків те, що ми не можемо наживо спілкуватися зі своїми однокласниками та вчителями. Для виконання завдань не вистачає поянення вчителів. В дистанційному навчані використовую: Google диск, gmail та інші електроні пошти, viber, skype, комп'ютер та мобільний телефон, онлайн уроки по тв. У спілкуванні використовую відеозв'язок і мікрофон.
Оскільки пандемія COVID-19 поширюється максимально швидко в усьому світі, тому для захисту нашого організму МОЗ запровадило карантин. З метою продовження навчання, МОН встановило дистанційне навчання. В будь-якого впровадження є як свої плюси, так і мінуси. Звичайно ж позитивним стало те, що навчатися можна вдома, але через велику кількість завдань дуже важко здати все до дедлайну. Новий матеріал без пояснень вчителя не завжди можна зрозуміти, та знайти відеоурок по цій темі важко, так як нова програма ще не висвітлювалася в мережі інтернет. Передбачають, що з 6 квітня почнуться відеоуроки, але, мабуть, буде важко провести навчання вчителю та сприйняти інформацію учневі.
Мені подобається дистанційно навчання, адже можна розрахувати свій час і таким чином можна зробити набагато більше. Звичайно є і складнощі, адже деякі вчителі не готові до такого, деякі завдання не зрозуміло як робити, бо немає пояснень і з ними важко знайти контакт, щоб отримати пояснення. Було б набагато краще щоб всі завдання були на Classroom. Зазвичай ми використовуємо офіційний сайт нашої школи, але інколи користуємост і Classroom. Для виконання завдання я використовую телефон і ноутбук. З нашими вчителями відеозв'язок ми не використовуємо.
Щодо дистанційного навчання. З одного боку це зручно тим що сидиш вдома , не потрібно кожного ранку рано вставати , можна під час уроків пити каву, чай робити що захочеться тощо. З іншого боку не зручно тим що починаєш відвикати від звичайного графіка шкільного , потім буже важко заново підстроїтися . Також кінець навчального року та велика нагрузка по урокам. Програм багато :кожен вчитель має свої додатки під які ми маємо вже підстроюватися але потрібно з цим нічого не поробиш. Більшість завдань виконуємо в електронному вигляді(гугл клас) це зручно , не потрібно писати. Більшість завдань виконую на комп'ютері та на телефоні. Відеозв'язок з вчителями не використовую , тільки з однокласниками.
З 12 березня в Україні ввели карантин. В ньому є + і -. + в тому, що більше часу з'явилося на власні справи. Та й вдома посидіти відпочити від шкільної рутини. А - в тому, що дистанційне навчання всеодно триває, деякі предмети самостійно опрацьовувати легко, а дещо викликає труднощі. Та й надвір не можна вийти, це мабуть найгірше. Головне на карантині дотримуватися простих правил, чого люди не роблять. Зараз дуже хочеться щоб скоріше закінчився карантин, аби повернутися до школи.
Мені подобається дистанційне навчання тим, що уроки можна робити не встаючи з ліжка. Під час онлайн уроків можна поїсти). Немає нульових уроків. Уроки в яких немає терміну здачі можна робити впродовж всього карантину. Не потрібно здавати гроші на штори. Онлайн уроки починаються в 10 годин, а не в 9. Але важко сприймати інформацію теоретично, без практики. Домашнє завдання задають в меншому обсязі (як на мене). Немає самостійних робіт, і, надіюсь, не буде. Не потрібно нікуди спішити, щоб не запізнитись, та вставати в 7 годин ранку
Дистанційне навчання дається нелегко. Деякі завдання самостійно вирішити майже не реально. Хочеться, щоб вчителі конкретніше пояснювали деякі завдання. Хочеться поїхати в похід на велосипедах. Багато запитань щодо д/з залишаються невирішеними. Хочеться більше живого спілкування, а не спілкування через камеру смартфона. Деякі вчителі змінюють термін здачі роботи. Але дистанційне навчання та карантин мають свої плюси. Вдома сидіти добре, але не так довго. На карантині часу не вистачає ще більше, ніж в робочі дні
На данний момент, в Україні запроваджене дистанційне навчання,через карантин. Щодо моїх вражень, так вони повністю негативні. Це мій суб'єктив, але я не можу ну ні як виконувати домашні завдання, які дають на власне опрацювання. Наприклад: в нас є Укр.Мова і Укр.літ, по яким стабільно дають д/з з дедлайнами(+ Англ.) А ось наприклад бо Біології та Фізиці, та ще низці уроків ніяких дедлайнів не дають, і це якби налоштовує мій мозок на необов'язковість виконання цих завдань, чи хоча б відкласти їх на пізніше. Ще одна з важливих речей, це програма Zoom, якою користуються всі вчителі. Я вважаю, що найкращим аналогом є програма Discord, в ній набагато зручніше (суб'єктив). Очікую, що по всім урокам почнуть задавати певні дедлайни, щоби можна були конкретно звертати на них увагу. Також очікую, що вчителі будуть грамотно підбирати завдання, тому що таке враження, що деяким абсолютно по одному місцю, і вони навіть не бачать вагомий обсяг завдання. Але, сподіваюсь, ЗЕ уряд одумаєтсья, і почне виконувати свою роботу хоча б на ланці освіти, тому що застій вже міцно набрид)
Що я можу сказати на рахунок дистанційного навчання. В цьому є свої плюси і мінуси.Деякі учні таким чином могли покращити свої мали, але, деякі навіть не скористувалися цією можливістю. Мені зручно працювати і виконувати завдання вдома, тому що я знаходжуся в комфортному середовищі, і так навчання дається легко. Але, так як ми знаходимось дома, в мене спілкуємося особисто з однокласниками і в цьому я бачу великий мінус.Адже останній рік в школі хотілось би провести з однокласниками, а не на карантині. Під час дистанційного навчання ми використовуємо такі гаджети як телефон та комп’ютер. Від цього псується наш зір,тому це мінус.Також ми використовуємо такі програми як Google клас,Viber,Microsoft Word, іноді Power Point та Zoom.
У цілому, дистанційне навчання мені подобається.Це зручно,адже можна робити доманшє завдання в будь-який час та в будь-якому місці. Мені не потрібно прокидатися о 7,00, а це дуже класно!!!!Але досить складно зрозуміти матеріал, якщо його ніхто не пояснює.Тому в цьому є свої плюси та мінуси. Зазвичай я використовую Skype,Viber та Telegram.Користуюся ноутбуком та телефоном(відеозв'язок та мікрофон).Але,якщо обирати між дистанційним навчанням та звичайним у школі, я б обрала друге.
Дистанційне навчання досить складне, і потрібно до нього звикнути, мені воно дається нормально, звичайно виникають деякі труднощі, а саме: незрозумілий матеріал, адже нам його не пояснюють вчителі, а ми маємо самі все опрацювати. Для дистанційного навчання я не використовую ніякі програмки, використовую лише Інтернет, коли потрібно. Я користуюсь усіма переліченими пристроями (коли як зручно), якщо потрібно зробити реферат користуюсь комп'ютером, а так то завжди телефоном та планшетом. І так, я використовую відеозв'язок, як спосіб зв'язатися з репетитором, адже на носі ЗНО, і потрібно не забувати про підготовку.
В якійсь мірі я радий що навчаюсь дистанційно, а часом не вистачає шкільної обстановки. На мій погляд дистанційне навчання це шанс декому з нас виправити оцінки і самовдосконалюватись. Ми практикуємо свої знання в різних програмах для навчання. Саме я використовую Google Classroom, Zoom і як завжди Gmail. Для онлайн тестів я використовую nелефон, для відео уроків працюю на планшеті, а для об'ємних проектів або презентації використовую комп'ютер або ноутбук. Я використовую відеозв'язок та мікрофон адже без цих комплектуючих не можливо здійснити відеоурок.
Найчастіше користуюсь або Zoom або Viber з телефону або ноутбуку. При роботі з репетиторами користуюсь і відеозв'язком, і мікрофоном. Дистанційне навчання мені не подобається, тому що більшість вчителів задають на багато більше, ніж ми робимо в школі.
Хотіла б, щоб дистанційне навчання починалося після 13:00. Щоб його проводили в zoom без відео та мікрофону. Нас завчасно попереджали про урок. Щоб заняття не було по 45 хв. Враженя нормальні. Працюючи у дома ми можемо пити чай під час уроку. Щоб вчителі допомогали з завданнями. Після перевірки завдання казала нам наші оцінки. Повідомляли учнів хто не здав завдання (може бути таке, що не туди відправив, або щось пішло не так). Щоб було менше завдань.
Узагалі, пробувши на карантині місяць, я можу сказати, що у цьому є як і свої плюси, так і мінуси. Насамперед, у мене з'явилося багато вільного часу, який я можу використати з користю. Звичайно ж потрібно не забувати про навчання, так як іноді здається, що дистанційно нам задають більше, ніж звичайно. Але, варто помітити, що вдома навчатись набагато легше, тому що можна повністю зануритись у процес роботи і ніхто не заважатиме. Багато вчителів намагаються знайти альтернативу проведенню уроків - онлайн трансляції через різні додатки. Але я вважаю це поганою ідеєю, тому що існує багато чинників які можуть завадити нормальному проведенню заняття. Хоча якби дома добре не було, але дійсно не вистачає живого спілкування з друзями(. Тим паче, коли склалась така ситуація у світі, що навіть погуляти у безлюдному місці не вийде. Також мінус дистанційного навчання це те що постійно треба користуватись гаджетами, що є не дуже добре для наших очей. Отже, дома - добре, але хочеться, щоб усе це швидше закінчилось
Карантин не подобається. Легше зрозуміти тему,коли пояснює її учитель. Вчителі іноді не можуть зрозуміло пояснити, як виконувати деякі завдання. Не вистачає прогулянок на свіжому повітрі. Хочу зустрітися з друзями. Не можна займатися велоспортом. Вчителі не пояснюють, де помилка у роботі і чому саме така оцінка. Особисто мені на карантині не нудно (завдяки урокам). Деякі вчителі не вказують конкретну дату здачі завдання. Цілком атмосфера на карантині нестерпна.
Мені не дуже подобається дистанційне навчання. Мені подобаються як проходять уроки історії україни. Було б чудово якщо так проходив кожен урок. Ще один мінус для мене в мене не працює компютер. І я не завжди можу здати інформатику. Було б краще якщо вчетелі даватимуть відео уроки. Краще ходити до школи.
Чесно кажучи, я не в захваті, але змирилась. Мене бентежить те, що на нього я витрачаю більшу половину свого дня,і втомлююсь більше ніж у школі. Моє адаптування до дистанційного навчання не було дуже легким, скоріше я б сказала що воно було дуже дуже не легким, але я звикла(у мене немає вибору). Деякі предмети мені даються легко, тому забирають у мене менше часу на виконання, мене це тішить. Мені дуже подобається яким чином проходить урок Історії України, цього уроку я чекаю найбільше. Мені не подабається що основна наша робота, проходить самостійно, я дуже звикла до своїх учителів, і мені важко сприймати інформацію, не з їх уст, так нам надаються відео-уроки, схеми, карти, плани, але це не те( Але я можу займатися урокама у зручний для себе час, розраховуючи дні для здачі предметів, і це плюс. Але мені не вистачає перебування з однолітками в школі. Але дистанційна освіта досить цікава, но залишається для мене незвичною, за цей період я не можу звикнути до неї,як не крути. Але перебуваючи на навчанні дома, я можу більше уваги приділяти, особистим хобі та розвитку.
Карантин 2020 року досить сильно вплинув на життя більшості людей, зокрема школярів. У цьому навчальному році, більш всього, ми не прийдемо до класу та не сядемо за шкільні парти. Попри такі обставини, вчителі намагаються якомога доступно пояснювати шкільний матеріал, незважаючи на те, що ми навчаємося вдома. Дуже цікаво бувати на конференціях у додатку "Zoom", адже це немов справжній урок, на якому пояснюють дуже чітко та доступно. Дуже часто деякі матеріали є незрозумілими і тоді доводиться додатково шукати інформацію, попри ту, яку нам надали. Досить часто співпадають тестування з різних предметів, тому за комп'ютером можна було провести до 2-х або 3-х годин. Та попри ці недоліки, домашнє завдання можна робити або ж у себе на дивані, або ж за робочим столом з чаєм та солодощами. Особисто для мене навчання на карантині має багато плюсів, хоча великим мінусом є відсутність колективу.
Мені не подобається дистанційне навчання, виникає багато незручностей(складно зрозуміти матеріал з точних наук; буває настійкий зв'язок через перевантаження мережі Інтернет). Використовую Zoom, Skype, Viber, Telegram. Користуюсь телефоном та комп'ютером.
Дистанційне навчання має плюси і мінуси. По-перше ти можеш виконати завдання в зручний для тебе час та в зручному місці. Великим мінусом для мене є те що багато предметів і багато різних сторінок з завданнями. Різні предмети потрібно підготувати в різний час. Це збиває з пантелику. також дещо просто випускається з виду або вилітає з голови. Я вже пропустила 1 чи 2 самостійні роботи на оцінку через те, що не звернула увагу на попередження. І це дратує. Також важко самому розбирати матеріал, хоча вчителі і надають різні інтернет-посилання та відео. Все одно цього мало. В основному я використовую сервіси Google. Користуюсь і телефоном, і ноутбуком. Використовую відеозв'язок та мікрофон. Все ж таки я надаю перевагу звичайному навчанню в школі.
Мої враження від дистанційного навчання дуже різняться. З одного боку, у мене з`явився вільний час для підготовки до ЗНО, до того ж, мій розклад складаю я, тобто, я розподіляю правильно свій час. З іншого боку, дуже важко зрозуміти навчальний матеріал на відстані, інколи виникають проблеми зі зв`язком, і це заважає працювати. Ще одна проблема - невчасно виставлені завдання. Для дистанційного навчання використовую такі додатки, як Viber, Skype, Zoom та додатки Google. Для дистанційного навчання використовую такі прилади, як ноутбук та смартфон. Інколи користуюся відеозв`язком.
Мені завжди було важливо БАЧИТИ вчителя, слухати пояснення, спостерігати за ним, але на карантині такої змоги на жаль немає. Певний період часу було важко звикнути до нових умов навчання,але зараз все по-іншому. В мене є чіткий графік дня якого я дотримуюсь. Кожного дня в мене є виділений час на виконання домашнього завдання з різних предметів. Звичайно школа є школа(є стимул, завжди чіткий графік занять, комунікація з однокласниками), але й до дистанційного навчання можна звикнути. Щоб підтримувати зв'язок із вчителями, я користуюсь Gmail, Google Клас, Viber. Надсилаю великий обсяг тексту через Word. Користуюсь переважно ноутбуком для зручності. Відео-уроків в нас немає тому, відеозв'язок чи мікрофон непотрібні.
Дистанційне навчання- це сучасний вихід із ситуації сьогодення. В будь-якому випадку добре, що є можливість такого навчання. Мені особисто кращє так навчатись і цьомиу є багато причин. З'явилось більше вільного часу на опрацювання потрібного мені матеріалу. При дотриманні особисого графіку час використовується набагато раціональніше. Є чітке усвідомлення своєї успішності і ти знаєш конкретно за що отримав таку оцінку. Час, який я іноді безглуздо витрачала в класі, тепер можна використовувати за власним бажанням. Мені дійсно подобається дистанційне навчання, хоча я розумію, що в школі охоплюється більше матеріалу. Я скорегувала комфортний для себе режим сну і нарешті можу виспатись. Іноді виникають питання з приводу завдань, хоча легше було б їх поставити особисто.
На мою думку дистанційне навчання менш ефективне ніж звичайне. Причинами цього є непристосованість навчальної програми до роботи в інтернеті. Погано організована навчальна програма. Неможливість дізнатися реальний рівень знань учня. Непристосованість домашність домашніх завдань з більшості предметів до роботи в інтернеті(наприклад виконання тестів з мови і літератури,які запросто можна перепройти). Перевагами дистанційного навчання на мою думку є економія часу і сил на похід в школу. Можливість виконувати домашнє завдання в зручний для тебе час. Можливість ефективніше організовувати свій час. Хоч і можливість організовувати свій час я відніс до переваг,але це може стати і недоліком,якщо ти не вмієш цього робити. Висновок: хоч дистанційне навчання має багато недоліків,але це найкраще рішення в нинішній ситуації.
Я вважаю що дистанційне навчання краще, чим навчання в школi, але воно має також недоліки. На уроках по телебаченню скоріше всього інформація буде подана краще ніж у школі, так як туди намагаются вибрати кращого вчителя, тому-що він буде для всих дітей, а не окремої школи. Але на уроках по телебаченню вчителю не можна задати запитання якщо шось не зрозумів, і це є одним із недоліків. Класне завдання можна виконувати із дому в любий час доби, і це зручно а також комфортно. На дистанційних уроках в ЗУМ'і проведення уроків є кращим, так як інформацію вчителя можна записувати на клавіаторую компьютері швидше, ніж ручкою в зошиті. Також вчитель може виключити камеру і мікрофон усіх учні, що не буду заважати йому проводити урок, а учням почути всю інформацію. Але я вважаю що дистанційне навчання більш захищеними тому, що більшість не будуть вчити матеріал а знаходить матеріал в інтернеті. Ще би я переніс початок уроків по телебаченню, так як вони йдуть швидше ніж у школі и ти можешь дивитися їх з дому, та вчителю нікуди не треба спiшити. Нашой країні як і більшой частниі світа ще рано виходить на постійне дистанційне навчання в школах. Однак досвіт під час періоду карантина, можна використати в майбутньому, щоб уникнити недоліків які можуть виникнути.
Мені подобається, що я можу пити чай під час урока. Уроки бувають іноді дуже цікаві. Щоб нас завчасно попереджали про урок. Як на мене краще було, коли ми ходили в школу. Мені не вистачає спілкування з однолітками. Ми можемо поглибленно вивчати, що нас більше цікавить. Вчитеі відповідали нам. Після перевірки завдання казали нам наші оцінки. Повідомляли учнів хто не здав завдання. А так мене все влаштовує.
Враження від дистанційного навчання дуже погане. Вчителі просто дають матеріал на самоопрацювання, а потім дають самостійні на перевірку. Це дуже важко просто фізично не встигаєш зробити всі завдання. Я використовую тільки телефон.
Дистанційне навчання😷 Враження: у період дистанційного навчання я отримую складність від перенавантажень з певних предметів з яких майже нічого не задавали до карантину, велика кількість онлайн самостійних робіт ітд. зручністю для мене є тільки те, що я залишаюсь вдома і прокидаюсь у вільний для себе час. Через навантаженість я не можу спокійно підготуватися до ЗНО. Мої побажання: менша кількість онлайн самостійних, домашніх завдань у яких потрібно переписувати майже пів книжки. Для ДН я використовую такі програми як: google translate, @ukr.net, @gmail.com, Google Chrome, google class, Microsoft Office Word, Google Docs та Viber. Мої пристрої для ДН: комп’ютер🖥⌨️, телефон📱, планшет📲, ноутбук💻. На щастя, я поки не використовую відеозв’язок чи мікрофон, але скоро мені доведеться це зробити, щоб не отримати погану оцінку з української літератури. Дякую за увагу!)😊
Мої враження від дистанційного навчання, досить не однозначні. Адже мені було краще навчатися в школі, аніж вдома. Для виконання домашнього завдання, я використовую такі програми: Viber, Zoom, Skype, і не як не обійтися без пошти. Для навчання я використовую не лише телефон, а й комп'ютер. Так, для спілкування не лише зі своїми однокласниками, а й з вчителями я використовую й веб-камеру, та мікрофон. Однак, на мою думку занадто багато завдань для навчання, адже на даний момент мені варто більше уваги придавити підготовці до ЗНО. Кожен день на навчання я витрачаю по 4-5 годин.
Навчатися дистанційно – це круто і зручно, але не завжди. Звичайно є недоліки, але переваги також. Переваги: дз можна виконувати у будь-який час , можу виконувати завдання разом з друзями, також спілкуватися через спеціальні додатки. Недоліки: сам собі матеріал не поясниш, тому через це зрозумієш тему не до кінця. Хотілось би менше виконувати дз по нових темах самому, а також щоб вчителі робили відеоуроки по тим предметам , з яких учні здають екзамен ( але так щоб не примушували , а кому потрібно). У навчанні мені допомагають додатки такі як : skype, zoom, viber. Можу використовувати ноутбук або телефон, використовую відеозв’язок.
Негативне враження від дистанційного навчання. Тому що отримуєш набагато менше знань чим в школі,потрібно звикати до такого навчання. Але також є багато плюсів. Використовую сайт з тестами ЗНО, канал М1, сайт моєї школи, комп‘ютер та телефон. Відеозв'язок не використовую.
Дистанційне навчання... Дійсно, цікаво. Але час іде не так, як у школі. Ніби він швидше йде, ніж раніше. Уроки робити - не немає бажання. На цьому тижні почалися онлайн уроки по телевізору, я встаю в 10 годин і насолоджуюся руханкою. Олександр Усик вражує всю Україну своїми несамовитими танцями. На сайті уроки дивитися не є досить зручно, але всі з цим змирилися😥 Ще вчителі не можуть надавати нам матеріал для засвоєння, а ті, що це роблять, то воно все іде "через костилі". Все таки, навчання з дому - цікаве
Є час на вивчення нової літератури. Дуже важко проходити тести без вчителів. Можна довго поспати. Багато вільного часу. Без школи нудно і сумно. Подобаються онлайн уроки. В школі краще навчатися чим вдома. Сумно без спілкування з друзями. Можна зайнятися тим що давно вікладувала. Багато вільного часу на вивчення нового для себе.
Дистанційне навчання на карантині. В перший тиждень навчання на карантині було дуже складно. Я довго не могла зрозуміти як це все буде відбуватись. Спершу почались завдання з мови та літератури. Кожен вчитель вимагав завдання в електронному варіанті. Для мене простіше написати все в зошиті і сфотографувати(однак я розумію,що так легше перевіряти). В мене вдома немає комп*ютера. Згодом я звикла до цього, однак хочу до школи
Навчання під час карантину стало певним викликом для мене. Спочатку було незвично так займатися, але з часом звикаєш. Мені подобається вільний графік та навчання саме вдома. Я можу прокинутися коли захочу. Під час дистанційної освіти можна пити чай, або каву мені це подобається. Мені хотілося щоб завдання було менше. Було б добре щоб всі вчителя з нами більше контактували та пояснювали матеріал. З деяких предметів ми додатково дивимось відео це допомагає нам краще зрозуміти матеріал. Коли ти вдома в тебе більше шансів відволіктись від навчання - це мінус. На мою думку, не всі українські школи та учні готові до дистанційного навчання.
Мої думки стосовно дистанційного начання позитивні, я сама думала щоб перейти на дистанційне навчання постійно, і тут мені дали таку можливість спробувати, і я задоволена але є мінуси. Ось перший мінус це те, що деякі вчителі ігнорують твої повідомлення, які ти надсилаєш, але все таки є вчителі які відповідають на мої виконані роботиі звісно це плюс. Також один із мінусів це те, що дають дуже багато завдань на самоопрацьовування і це дуже важко, не вистачає навіть одного дня щоб все виконати. А тепер про плюси, їх більше. І перший плюс це те що працювати комфортно, не потрібно вставати і спішити на нульовку, а спокійно робити роботу тоді коли зручно. Набагато граще освоюється матеріал тому що часу більше і тебе ніхто не відволікає. Наприклад я можу більше часу зосереджуватися на певному предметі, який мені найбільше потрібний. Мені здається що потрібно робити більше онлайн уроків. Я висловила свою думку щодо цього і сказала про свої побажання.

Останні зміни: 22 05 2020

вгору