Формулювання задачі. Побудувати таблицю, що відображає розподіл по підгрупах учнів 11-х класів, що вивчають різні іноземні мови (англійську, німецьку, французьку) з обчисленням підсумкових значень: загальної кількості учнів, які вивчають кожну мову, і їхньої частки відносно загальної кількості учнів в 11-х класах.
Введемо заголовок таблиці і назви рядків і стовпців за зразком. Заголовок відформатуємо на свій розсуд та налаштуємо ширину стовпців.
Додамо зображення вітрильника. Із стрічки інструментів Вставлення виберемо Ілюстрації – Зображення з Інтернету, і скористаємося пошуком.
Можна також додати зображення будь-яким іншим способом.
Розмістимо зображення де нам сподобається.
Обчислимо суму в клітинці E6. Для цього виділимо діапазон B6:D6. Після цього натискаємо кнопку Основне – Сума.
За допомогою маркера заповнення цю формулу можна розповсюдити по клітинках E7:E8.
Подібним чином знайдемо суми по стовпцях в клітинках B9, C9, D9.
В клітинках B10, C10, D10 повинні знаходитися значення частки учнів, що вивчають певну мову, від загальної кількості учнів класу. Щоб це обчислити для англійської мови, потрібно виконати дію ділення B9/E9. Щоб формулу, введену у B10, можна було потім копіювати в сусідні клітинки, для клітинки E9 необхідно використати абсолютну адресацію:
B10 ← B9/$E$9
Завдяки використанню абсолютної адресації, клітинку B10 можна скопіювати за допомогою маркера заповнення в клітинки C10 і D10.
Коли з'явиться результат, виділимо всі три клітинки B10:E10 і виберемо відсотковий формат для цих чисел.
Навколо таблички (спочатку виділивши її) зробимо межі.
Привабливого вигляду можна надати табличці, якщо скористатися готовими стилями форматування клітинок. Оберіть, який вам до вподоби.
Файл збережіть.