Школа 22 Інформатика Зміст Пошук Відгуки Підтримка
Logo 22
arrow_back

Фігури

Незалежний сайт вчителів, учнів та батьків


Scratch

Завдання Орнамент

У середовищі Scratch створити програму для малювання орнаменту.

Для малювання потрібно додати розширення Олівець.

Орнамент 1

Складемо алгоритм для малювання орнаменту з 12 квадратів.

Орнамент 2

Замініть команди, які повторюються, командою повторення, щоб орнамент при цьому не змінився.

Завдання Три кола

Скласти алгоритм для малювання кола:

Коло 1

Доробити алгоритм, використавши команду повторення, щоб малювалися три кола на відстані 150 кроків одне від одного:

Коло 2

Останні зміни: 14 01 2020

вгору