Школа 22 Інформатика Зміст Пошук Відгуки Підтримка
Logo 22
arrow_back

Фігура

Незалежний сайт вчителів, учнів та батьків


Завдання Фігура

За допомогою програми Inkscape зробити векторний малюнок:

  • Обери інструмент Створення зірок та багатокутників на панелі інструментів ліворуч.

    Фігура 1


  • На палітрі кольорів обери колір на свій розсуд. Фігура 2

  • На панелі параметрів інструментів у верхній частині вікна обери форму фігури Правильний багатокутник, а не зірка

    Фігура 3


  • Намалюй на полотні фігуру бажаного розміру

    Фігура 4


  • Обери інструмент Позначення та трансформація об'єктів та виділи намальовану фігуру.

    Фігура 5


  • Ще раз торкнися фігури, щоб з’явилися маркери для обертання та нахилу об’єкта. Поверни малюнок.

    Фігура 6


  • Двічі клацни на фігурі. На панелі параметрів інструментів у верхній частині вікна зміни кількість кутів виділеного об’єкта, щоб їх стало 8.

    Фігура 7


  • У головному меню вибери Об’єкт/Заповнення та штрих

    Фігура 8


  • Праворуч відкриється панель, на закладинці Заповнення спробуй змінити різні види заливки.

    Фігура 9


  • Зміни Розмиття і Непрозорість.

    Фігура 10


  • Збережи файл в себе на Робочому столі, назви його своїм прізвищем.

    Фігура 11


Останні зміни: 16 11 2019

вгору