Школа 22 Інформатика Зміст Пошук Відгуки Підтримка
Logo 22
arrow_back Клас 10-А1 Клас 10-А2

Завдання 10 клас

Незалежний сайт вчителів, учнів та батьків


Сайти

Завдання Розділи

https://www.w3schools.com/tags/tag_div.asp

https://www.w3schools.com/html/html_blocks.asp

Кілька об'єктів сторінки можна помістити в один розділ (division), якому можна надати якийсь загальний стиль. Для цього використовується тег <div>:</div>

  • На сторінку style.html додати Завдання Розділи.
  • Написати два тексти із заголовками <h2>:
    1. Дощ
    2. Мій улюблений фрукт
  • Кожен текст із своїм заголовком розмістити у своєму розділі <div>.
  • Кожен текст повинен містити два абзаци.
  • В першому блоці придумати і використати inline-стиль.
  • Другий блок позначити ідентифікатором і створити для нього internal-стиль.
  • У файлі index.html додати заголовок «Завдання Розділи» і зробити з нього гіперпосилання на сторінку style.html.

Здати архів .zip.

Завдання Стилі-2

https://www.w3schools.com/html/html_css.asp

https://www.w3schools.com/html/html_id.asp

Стилі, які описують властивості елемента сторінки, і описання якого знаходиться безпосередньо в рядку елемента, називається inline style – "стилем в рядку":

<p style="color:red;">This is a paragraph.</p>

Так записаний стиль було використано у попередньому завданні.

Проте таке оформлення кожного елемента вкрай незручне. До того ж, багато однорідних елементів мають однакове оформлення.

Але можна описати потрібний стиль елемента один раз так, щоб всі такі елементи на сторінці мали цей стиль.

Так описаний стиль називається internal style ("внутрішній стиль", тобто, стиль всередині цілої сторінки).

Цей стиль описується за допомогою тегу <style></style>. Такий опис стилів розміщується в розділі <head></head>.

Якщо крім внутрішнього internal-стилю до якогось елемента застосовано свій стиль-в-рядку, то застосовано буде саме inline-стиль, тобто, той, котрий причитався останнім.

Пояснення, приклади і тренування можна знайти на сторінці w3schools.


Якщо потрібно якомусь елементу надати особливого форматування, можна це форматування також вказати не безпосередньо inline, а в розділі стилів internal. Для цього елементові треба дати назву – ідентифікатор (id), а потім відповідним чином описати для нього стиль.

Пояснення, приклади і тренування можна знайти на сторінці w3schools.

Google-Клас

Для цього завдання знову потрібен невеликий текст. Цього разу візьми невелике інтерв'ю у батьків: що вони думають про дистанційне навчання. Щоб щось вдосконалити, потрібні різні думки. Як завжди, все, що ви скажете, не буде використано проти вас :)

  • У своїй папці сайту потрібно створити новий файл style.html. Можна зробити копію файлу index.html і очистити там все в <body></body>
  • У файлі style.html написати заголовок завдання.
  • Кожне речення написати як окремий абзац (paragraph).
  • Створити на сторінці internal-стиль для заголовка.
  • Створити internal-стиль для абзаців (наприклад: тло, колір, шрифт, розмір).
  • Двом абзацам надати кожному свій ідентифікатор і для них окремо створити кожному свій стиль.
  • У файлі index.html додати заголовок Завдання Стилі-2 і зробити з нього гіперпосилання на сторінку style.html

Для посилання із сторінки на іншу сторінку потрібно використати відносне посилання. Не можна просто скопіювати адресу файла на комп'ютері, тому що тоді посилання не працюватиме навіть якщо перемістити папку в інше місце на цьому комп'ютері, а тим більше, якщо сайт розмістит в Інтернеті.

Отже, нехай ми хочемо на сторінці page1.html розмістити посилання на сторінку page2.html і обидві сторінки знаходяться в тій самій папці. Тоді достатньо написати;

<a href="page2.html">текст посилання</a>.

Якби, наприклад сторінка була в підпапці folder, тоді було б:

<a href="folder/page2.html">текст посилання</a>.

Детальніше про шляхи до файлів: https://www.w3schools.com/html/html_filepaths.asp

Зробити архів папки у форматі .zip і здати.

Google-Клас

За допомогою стилів можна надавати різного вигляду елементам сторінки.

Завдання Стиль

https://www.w3schools.com/html/html_styles.asp

Написати 6 або більше речень про те, що ти бачиш у своє вікно.

Кожне речення написати як окремий абзац (paragraph).

У кожному рядку використати якийсь із стилів, самостійно обираючи різні значення, не такі як в прикладах.

  • тло заголовка завдання
  • колір абзацу
  • тло абзацу
  • шрифт абзацу
  • розмір тексту абзацу
  • абзац розмістити по правому краю сторінки

Можна застосувати одночасно декілька атрибутів стилю, тоді вони пишуться через крапку з комою.

В останньому реченні завдання напиши чи важким було це завдання, застосуй до цього абзацу одночасно два атрибути стилю.

Google-Клас

Завдання Кольори

https://www.w3schools.com/html/html_colors.asp

Написати 10 або більше речень про власні враження, побажання стосовно дистанційного навчання під час карантину.

Кожне речення написати як окремий абзац (paragraph).

У цій вправі використати якісь із 140 стандартних назв кольорів html

  • Назву вправи (заголовок) зробити на кольоровому тлі
  • Один абзац зробити на кольоровому тлі
  • Один абзац зробити кольоровим текстом
  • Навколо одного абзацу зробити кольорову рамку
  • Наступний абзац зробити червоного відтінку (не такого, як у прикладі), у форматі rgb (red, green, blue)
  • Наступний абзац зробити сірого відтінку (не такого, як у прикладі), у форматі rgb
  • Наступний абзац зробити зеленого відтінку (не такого, як у прикладі), у форматі hsl (hue, saturation, lightness)
  • Наступний абзац зробити сірого відтінку (не такого, як у прикладі), у форматі hsl
  • Наступний абзац частково прозорим будь-якого відтінку, у форматі rgba
Google-Клас

Завдання Формат

https://www.w3schools.com/html/html_formatting.asp

  • Важливий текст – за допомогою <strong></strong>.
  • Виділений текст – за допомогою <em></em>. (emphasize)
  • Жирний шрифт – за допомогою <b></b> (bold).
  • Курсив – за допомогою <i></i> (italic).

<strong> та <b>, а також <em> та <i> відображаються однаково, проте <strong> та <em> використовують, коли потрібно виділити текст, який має особливе значення.


На початок своєї web-сторінки додати такий відформатований текст:


Форматування тексту
Google-Клас

Завдання Списки

https://www.w3schools.com/html/html_basic.asp

https://www.w3schools.com/html/html_lists.asp

  • Створити довільний ненумерований список
  • Створити довільний нумерований список
  • Перед списками розмістити заголовки <h2>, які пояснюватимуть, що це за списки.
  • здати zip-архів
Google-Клас

Завдання Малюнок

https://www.w3schools.com/html/html_basic.asp

https://www.w3schools.com/html/html_images.asp

  • знайти в Інтернеті гарний малюнок, зберегти файл у свою папку і запам'ятати адресу сторінки, звідки цей малюнок
  • розмістити збережений малюнок у себе на сторінці (при потребі перейменувати файл)
  • вставити під малюнком гіперпосилання на сторінку, звідки було взято малюнок, підписати посилання: "Малюнок"
  • до самого малюнку теж приєднати гіперпосилання на відповідну сторінку
  • здати zip-архів
Google-Клас

Завдання Початок

https://www.w3schools.com/html/html_basic.asp

  • створити теку mysite на Робочому столі
  • у теці за допомогою Блокнота створити текстовий файл
  • написати html-текст веб-сторінки, у якій:
    • закладинка браузера повинна називатися вашим прізвищем
    • заголовок першого рівня: "Завдання Початок"
    • три абзаци:
      • як перекладається html
      • чому тег <p> так позначається
      • що робить тег <a> і чому він так позначається
  • файл назвати index.html
  • зробити zip-архів теки

Бази даних

Зв'язки між таблицями

Посібник зі зв’язків між таблицями

Спроєктувати базу даних, у якій будуть таблиці, між якими будуть різного типу зв'язки.

Передбачити в таблицях поля різного типу: текстові, числові, час/дата, так/ні.

Поняття бази даних

  • Предметна область
  • Сутність, атрибут (властивість), значення атрибута
  • Моделі баз даних
  • Поля, записи, ключове поле
  • Зв'язки

Моделювання

Google-Клас

Завдання Jam

Користуючись Jamboard, змоделювати новорічну вечірку в школі:

  • На Екрані 1 зібрати можливі ідеї (додаючи на дошку нотатки) для цікавої шкільної новорічної вечірки
  • На Екрані 2 подати можливі перешкоди для реалізації висунутих ідей
  • На Екрані 3 запропонувати розв'язання очікуваних проблем

Завдання Експеримент

  • Дослідити декілька експериментів з штучним інтелектом, зібраних на сторінці https://experiments.withgoogle.com.
  • Описати один з них, додати копію екрану.
  • Надіслати поштою.

Інформаційні технології в суспільстві

Завдання Банер

Створити банер для повідомлення про підготовку до свого заходу: Venngage

Для цього увійти із своїм обліковим записом Google - @shkola22.com.ua

Опублікувати роботу і надіслати на адресу Пошта посилання на свою роботу.

Завдання Інтернет

Знайдіть в Інтернеті сайти з потрібними службами, щоб знайти таку інформацію.

Запишіть назву сайту і знайдену інформацію

  • провайдер Інтернету
  • IP-адреса цього комп'ютера
  • швидкість під'єднання до Інтернету
  • IP-адреса сайту www.shkola22.com.ua

Завдання Технології

  1. Перейдіть на сайт Інформаційна Система Управління Освітою .
    • Виберіть Київську область і місто Білу Церкву.
    • У меню в лівій частині екрана знайдіть відділ освіти, до якого відноситься наша школа (м. Біла Церква).
    • Перейдіть до вкладки ЗЗСО (школи).
    • Знайдіть нашу школу.
    • Запишіть, на скількох учнів розрахована школа, і скільки в ній учнів.
  2. Відкрийте сайт GeoGebra.
    • Дослідіть можливості і запишіть назви розділів, які вам особливо запам'яталися.

Останні зміни: 30 05 2020

поштаcentr22

вгору