Школа 22 Бухгалтерія Зміст Пошук Відгуки Підтримка Соцмереживо

Незалежний сайт: вчителів, учнів та батьків

Творчий учитель

Повернутися


ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ

ОГОЛОШУЄ ПРОВЕДЕННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ

"ТВОРЧИЙ УЧИТЕЛЬ – ОБДАРОВАНИЙ УЧЕНЬ"

Метою конкурсу педагогічної майстерності є сприяння максимальному наближенню навчання й виховання дітей в Україні до виявлення та розвитку задатків та здібностей кожної дитини, формування інноваційної особистості, утвердження дитиноцентризму в освіті, поширення досвіду творчо працюючих педагогів з виявлення та педагогічного супроводу творчого, інтелектуального та фізичного розвитку учнів засобами проектування моделей сучасних уроків, програм, проектів та виховних заходів.
Конкурс проводиться за участю педагогів загальноосвітніх, спеціалізованих та позашкільних навчальних закладів України всіх форм власності.

ПОЛОЖЕННЯ
про І Всеукраїнський конкурс 
"Творчий учитель – обдарований учень»

1. Загальні положення

1.1. "Творчий учитель – обдарований учень» – І Всеукраїнський конкурс за участю педагогів загальноосвітніх, спеціалізованих та позашкільних навчальних закладів України всіх форм власності.

1.2. Засновниками конкурсу є Інститут обдарованої дитини НАПН України.

1.3. Цим  Положенням  визначаються мета, завдання, порядок підготовки та проведення конкурсу, а також засади його фінансового та інформаційного забезпечення.

2. Мета та завдання конкурсу

2.1. Метою конкурсу педагогічної майстерності є сприяння максимальному наближенню навчання й виховання дітей в Україні до виявлення та розвитку задатків та здібностей кожної дитини, формування інноваційної особистості, утвердження дитиноцентризму в освіті, поширення досвіду творчо працюючих педагогів з виявлення та педагогічного супроводу творчого, інтелектуального та фізичного розвитку учнів засобами  проектування моделей сучасних уроків, програм, проектів та виховних заходів

2.2. Завдання конкурсу:

  • виявлення та підтримка кращих вчителів, що працюють над розвитком особистості дитини;
  • стимулювання педагогічної майстерності;
  • створення банку методичних матеріалів для організації науково-дослідницької діяльності учнів;
  • організація методичної підтримки учасників навчально-виховного процесу з питань впровадження методу проектів в практику роботи сучасного педагога;
  • поліпшення поінформованості педагогічної спільноти з питань проектування соціального розвитку особистості, стимулювання  життєвої активності учня;
  • пошук нових форм і методів роботи, спрямованих на підтримку розвитку обдарованості учнівської молоді.

3. Порядок і умови проведення конкурсу

3.1. Основні етапи конкурсу:

  • конкурсні  роботи приймаються до 15 лютого 2012 року;
  • розгляд робіт і визначення переможців конкурсу – до 1 березня 2012 року;
  • нагородження переможців та проведення підсумкової конференції – до 20 травня 2012 року;

3.2. Конкурс проводиться за номінаціями:

  • авторські розвивальні уроки та системи уроків;
  • авторські навчальні та виховні програми;
  • навчальні  проекти учителя – предметника;
  • корекційно - розвивальні програми і проекти соціально-психологічної служби;
  • навчально-виховні проекти навчального закладу (виховні, проекти класних керівників/вихователів/кураторів, учнівського самоврядування тощо);
  • сценарії відкритих виховних заходів, тренінгів;
  • авторські програми та розробки занять для організації позакласної роботи (гуртки, студії, факультативи, клуби по інтересах).

3.3. Учасниками конкурсу можуть бути адміністрація навчальних закладів, учителі, психологи, класні керівники, керівники гуртків загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів як державної, так і недержавної форми власності, студенти вищих навчальних закладів.

3.4. Учасники висилають конкурсні матеріали на електронну пошту prashco@iod.gov.ua  не пізніше 15 лютого 2012 року.

3.5. Кожний матеріал, надісланий на конкурс, супроводжується анкетою-заявкою учасника.

3.6. Вимоги до оформлення роботи:

     3.6.1. Текстовий редактор Word (версія 97 або вище), Times New Roman 14 pt через 1,5 інтервали;

     3.6.2. Ілюстративний матеріал (діаграми, комп’ютерні програми, відео, рисунки тощо) до статей подається у вигляді окремих файлів

3.7. На титульній сторінці містяться наступні дані:

  • номінація (урок; проект;виховний захід; авторська програма);
  • повна назва навчального закладу;
  • прізвище, ім’я, по батькові автора;
  • назва роботи (вказати форму: проект, урок, система та ін.);
  • на яку вікову категорію учнів розрахований навчальний матеріал (клас);
  • рік.

4. Критерії оцінювання робіт

4.1. Журі оцінює роботи за критеріями:

1) Відповідність змісту роботи зазначеній меті і завданням – від 1 до 12 балів;
2) Наявність чіткої структури роботи – від 1 до 12 балів;
3) Повнота та оригінальність  розкриття змістовної частини – від 1 до 12 балів;
4) Ефективність застосування методів і прийомів у досягненні кінцевого продукту (результативність) – від 1 до 12 балів.

4.2. Максимальна кількість балів – 48 балів.

4.3. Структура програми або проекту:

1) Цілеполягаюча частина: тема програми (проекту); актуальність програми; мета; завдання; обладнання; очікуваний результат.

2) Змістовна частина:

- розділи/модулі програми(проекту);

- етапи проекту: підготовчий, аналітичний, завершальний.

4.4. Структура уроку (заняття гуртку, виховного заходу): тема; мета; тип уроку; вид ( форма) уроку;  завдання; обладнання; підготовка до навчально-виховної діяльності на уроці;  основний зміст; домашнє завдання; загальні висновки учителя про ефективність проведеного уроку.

4.5. Рецензії на роботи учасникам конкурсу не видаються, матеріали не повертаються.

5. Нагородження учасників конкурсу

5.1. Роботи переможців конкурсу рекомендуються членами журі до видання у практико-зорієнтованому збірнику Інституту обдарованої дитини  НАПН України та розміщуються на Всеукраїнському освітньому порталі «Острів знань».

5.2. Учасники конкурсу нагороджуються відповідними дипломами Інституту обдарованої дитини НАПН України та цінними подарунками.

5.3. Лауреати конкурсу отримують «Сертифікат учасника Всеукраїнського конкурсу».

5.4. Результати конкурсу та пропозиції щодо публікацій і нагородження конкурсантів фіксуються протоколом засідання журі. Переможці визначаються  в результаті колегіального аналізу змісту конкурсних робіт.

5. 5. Оцінює роботи конкурсна комісія у складі:

Голова журі - Камишин В.В., директор інституту НАПН України , кандидат технічних наук;

Члени журі:

Киричук В. О., кандидат педагогічних наук, завідувач відділу проектування розвитку обдарованості, доцент;

Сухий О. Л., завідувач відділу інноваційних технологій і освіті обдарованих;
Русова В. В., кандидат психологічних наук, завідувач відділу моніторингу обдарованості дітей та молоді;

Кучер Н. П., завідувач сектору управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;

Прашко О. В, науковий співробітник відділу проектування розвитку обдарованості;
Крамар В. Й., науковий співробітник відділу діагностики обдарованості;
Брюховецька Н.В., директор спеціалізованої школи № 254 м. Київ.

6. Фінансове та інформаційне забезпечення конкурсу

6.1. Фінансова діяльність щодо організації та проведення конкурсу здійснюється згідно з чинним законодавством України.

6.2. Джерелами фінансування  конкурсу є кошти засновників, спонсорські, благодійні та інші кошти, не заборонені чинним законодавством.

6.3. Інформація про результати конкурсу розміщуються на офіційному сайті Інституту обдарованої дитини НАПН України.

Контактні телефони координаторів Конкурсу:

097-450-89-76, 483-34-33  (Прашко Олена Володимирівна);

097-861-10-10, 483-33-19 (Мельник Марина Юріївна).

 

Курси
Зарубіжна література
Творчий учитель
Влада і суспільство
3.1415926...
Нормативні документи
Обійдемося!

Останні зміни:04/04/2013

www.shkola22.com.ua

 

Погода в Білій Церкві

Пт 5

+11º

Сб 6

+

Нд 7

+4º